Toimitusehdot

1. Sopimuksen osapuolet

Tämä sopimus sisältää Jyväskylän Laatta Leevi Oy:n (palvelun tarjoaja) ylläpitämän verkkopalvelun (palvelu) käyttöä koskevat ehdot. Käyttäessään palvelua, ostaessaan tuotteita palvelusta tai rekisteröityessään palveluun käyttäjä hyväksyy tästä sopimuksesta ilmenevät ehdot ja sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja.

Palvelun tarjoajan yhteystiedot:
Jyväskylän Laatta Leevi Oy
Vasarakatu 1
40320, JYVÄSKYLÄ.
Y-tunnus: 3010600-9

Verkkolaskuosoite (OVT): 003730106009
Operaattoritunnus on 003721291126

2. Käyttöoikeus

2.1 Yksityiset kuluttajat - Palvelu on tarkoitettu Suomessa asuville yksityisille kuluttajille.

2.2 Yritykset - Myös yritykset voivat käyttää palvelua. Yrityksen tulee tilauksen yhteydessä ilmoittaa Y-tunnus. Kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus ei koske yritysasiakkaita.

2.3 Palvelun sisällön kaikki oikeudet kuuluvat palveluntarjoajalle.

 

3. Rekisteröityminen

3.1 Käyttäjä voi rekisteröityä palvelun käyttäjäksi täyttämällä rekisteröitymislomakkeen ja valitsemalla itselleen käyttäjätunnuksen sekä salasanan. Käyttäjä voi tilata tuotteita myös rekisteröitymättä.

3.2 Tilaamalla tuotteita käyttäjä vakuuttaa tutustuneensa näihin ehtoihin, hyväksyy ne ja sitoutuu noudattamaan niitä.

3.3 Rekisteröityminen on maksutonta.

4. Käyttäjän vastuut ja velvollisuudet

Käyttäjä vastaa kaikista hänen käyttäjätunnuksellaan ja salasanallaan tehdyistä tilauksista. Käyttäjä on vastuussa käyttäjätunnuksensa ja salasanansa salassapidosta.

 

5. Henkilötietojen kerääminen ja käyttö

5.1 Palveluntarjoaja vastaa käyttäjän antamien tietojen asianmukaisesta käsittelystä ja käyttäjän yksityisyydensuojan säilymisestä. Käyttäjän antamat tiedot tallennetaan palveluntarjoajan asiakasrekisteriin.

Tilauksen suorittamiseksi pakollisia tietoja ovat käyttäjän:

  • etunimi
  • sukunimi
  • lähiosoite
  • postitoimipaikka
  • puhelinnumero ja
  • sähköpostiosoite

5.2 Palveluntarjoaja ei luovuta keräämiään henkilötietoja ulkopuolisille.

5.3 Asiakasrekisterin tietoja voidaan käyttää sähköisessä suoramarkkinoinnissa vain, jos käyttäjä on antanut tähän suostumuksensa.

5.4 Palveluntarjoaja pidättää itsellään oikeuden luovuttaa käyttäjää koskevia tietoja viranomaisten käyttöön, mikäli käyttäjä on toiminut lain ja hyvän tavan vastaisesti.

5.5. Käyttäjällä on oikeus tarkistaa, muuttaa tai poistaa itseään koskevat tiedot asiakasrekisteristä.

 

6. Tilaaminen

6.1 Palvelusta tilatessa sitova kauppasopimus syntyy, kun palvelun tarjoaja lähettää käyttäjälle tilausvahvistuksen, jossa tuotteen saatavuus ja toimitusaika vahvistetaan.

6.2 Palvelun tarjoaja pidättää itsellään oikeuden olla hyväksymättä tilausta.

 

7 Tuotteiden hinnat

7.1 Tuotteen hinta on palvelun sivulla tuotetietojen yhteydessä näkyvä hinta, tai tuotteen yksikköhinnasta koostettu summa, joka on nähtävillä ostoskorissa.

7.2 Maksu on tilauskohtainen, ellei toisin mainita.

7.3 Palvelussa hinnat ilmoitetaan käyttäjälle euroissa (EUR).

7.4 Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

7.5 Kaikki hinnat on ilmoitettu sitoumuksetta ja Laatta Leevi pidättää oikeudet hinnanmuutoksiin sekä varaa oikeuden kaupan purkamiseen/peruuttamiseen hinnoitteluvirheiden johdosta

 

8 Maksutavat

Yksityisasiakkaat voivat maksaa tilauksensa ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Maksutapoina ovat:

  • Verkkopankki
  • Luottokortti
  • Lasku- ja osamaksu
  • Paytrail-tili

 

9 Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com 

 

10 Toimitus

10.1 Palveluntarjoaja toimittaa myymänsä tuotteet käyttäjälle kolmannen osapuolen kanssa tekemänsä kuljetussopimuksen perusteella. Asiakkaan tulee varmistaa, että joku on tuotteiden saapuessa vastaanottamassa, tarkistamassa ja kuittaamassa toimituksen. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta annetusta puhelinnumerosta, emme ole velvoitettuja toimittamaan tavaraa. Toimituksen mukana seuraa rahtikirja tai lähete. Vastaanottajan on tarkistettava, että toimitussisältö on rahtikirjan/lähetteen mukainen ja vahingoittumaton. Nämä kuljetusasiakirjat kannattaa aina säilyttää. 

10.2 Kuljetuskustannukset lisätään tilauksen hintaan. Tuotteisiin, joilla on erillisrahti, rahtimaksu lisätään loppusummasta huolimatta.   

10.3 Tuotteiden toimitusajat määräytyvät tuotekohtaisesti. Toimitusaika riippuu tuotteen saatavuudesta ja lähetyksen määränpäästä. Voimassa olevat toimitustavat ilmenevät kulloinkin palvelusta.

10.4 Palveluntarjoaja ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majure) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

10.5 Palveluntarjoaja varaa itselleen oikeuden toimittaa tilatut tuotteet eri lähetyksissä.

10.6 Palveluntarjoaja vastaa tuotteen häviämisestä tai rikkoutumisesta kuljetuksen aikana.

10.7 Kotiin toimitettavat tuotteet kuljetetaan kohdeosoitteeseen. Kotiinkuljetus ei sisällä lähetyksen sisään-, kerros-, tai uloskantoa eikä asennusta tai vanhan tuotteen poisvientiä. Paketti toimitetaan ulko-ovelle tai suurempi lähetys (ellei tuotekortilla ole muuta mainittu) jakeluauton viereen, paikkaan mihin kunkin tuotetyypin käyttämä jakeluauto pääsee (täysperävaunusta pakettiautoon). 

10.8 Jos toimitus viivästyy sen takia, että vastaanottajaa ei tavoiteta sovittuna aikana, tavaran säilyttämisestä aiheutuvat kustannukset peritään asiakkaalta. Mikäli vastaanottajaa ei ole tavoitettu 7 vuorokauden kuluessa, palautetaan tavarat toimittajille ja aiheutuneet kustannukset veloitetaan asiakkaalta. Tässä tapauksessa loppuosa kauppasummasta palautetaan asiakkaalle.

11 Peruuttaminen ja palautukset

11.1. Kuluttajalla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa neljäntoista (14) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusoikeus ei koske tuotteita, joita on muunneltu kuluttajan toiveiden mukaisesti.

11.2 Palautuksen ehtona on, että:

1) tuote on käyttämätön
2) tuote on alkuperäisessä, myyntikuntoisessa pakkauksessa
3) tuote on vahingoittumaton.

11.3. Kuluttajan vastuulla on varmistaa tuotteiden sävy ja muu vastaavuus tilattuun tuotteeseen ennen asentamista! Asentamisen aikana tai jälkeen tapahtuneita poikkeavuuksia ei kompensoida, eikä tuotetta ole enää oikeus palauttaa.

11.4. Asiakkaan on aina erikseen etukäteen ilmoitettava palautuksesta/ peruutuksesta asiakaspalveluunMuissa palautuksissa kuin takuutapauksissa  ostaja/asiakas maksaa kuljetuksen, riippumatta alkuperäisen tilauksen toimitusehdosta. Kaikki palautukset on tehtävä postitse, matkahuollolla tai muutoin toimitettava tavara Laattaleevin varastoon. 

11.5. Mahdollisissa reklamaatiotapauksissa pyydämme teitä olemaan suoraan yhteydessä joko sähköpostitse osoitteeseen verkkokauppa@laattaleevi.fi tai puhelimitse numeroon 014 3346900

 

12 Muutokset

12.1 Palveluntarjoaja pidättää itsellään oikeuden tehdä milloin tahansa muutoksia palvelussa.

12.2 Palveluntarjoaja voi myös muuttaa tämän sopimuksen ehtoja ilmoittamalla siitä palvelun välityksellä käyttäjälle. Käyttäjä hyväksyy tehdyt muutokset käyttämällä palvelua.

 

13 Riitojen ratkaisu

Kaikki tätä sopimusta koskevat erimielisyydet, joita ei voida neuvotteluteitse sopia, ratkaistaan Jyväskylän käräjäoikeudessa Suomen lainsäädännön mukaan.